دانلود نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

دو شنبه 12 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق وایبر


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق وایبر را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این نرم افزار ارسال پیامک را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

قیمت: 35000 تومان


آیا تا به حال به این گزینه فکر کردید ؟ آیا می دانید بیش از ۵ میلیون کاربر وایبر در ایران وجود دارد ؟ مزایای تبلیغات در نرم افزار ارتباطی وایبر رو حتما بخونید:
۱-کاربران بدون شک آنها را میخوانند
۲- محدودیتی در ارسال تعداد کلمات و صفحات وجود ندارد
۳- میتوان لینک سایت و یا صفحات اینترنتی در آن قرار داد
۴-امکان ارسال تصویر در آن وجود دارد
۵-هزینه ارسال پیامک و عکس و لینک با آن رایگان می باشد
۶-تمامی پیامها برای مخاطبان ارسال شده و به دست آنها می رسد.
۷- می توانید ارسال به صورت منطقه ایی، پیش شماره ای و مشاغل و.. داشته باشید ۸ – مناسب برای برند سازی و معرفی محصولات و خدمات شما این نوع تبلیغات بیشترین سود را برای فروشندگان اینترنتی و عرضه کنندگان کالاهای لوکس خواهد داشت ، زیرا این اطمینان وجود دارد ، کسانی که پیام را دریافت می کنند کاربر اینترنت هستند و غالبا قشر جوان را شامل می شوند و این به فروش بیشتر آنها کمک شایانی می کند.
۹-مهمترین مزیت ارسال پیامک با وایبر آشنا بودن مخاطبان شما با آی تی و اینترنت است که باعث می شود برای تبلیغات کالاهای لوکس و همچنین تبلیغات اینترنتی بازار هدف مناسبی داشته باشید
۱۰-شما قابلیت بحث با مشتری را دارید ، بدین معنا که ، وقتی کاربر پیامی را دریافت می کند و در مورد تبلیغات شما سوال یا ابهامی دارد ، توانایی پاسخگویی از طریق وایبر را دارید.

 

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی در وایبرشما نیاز به نصب 7 برنامه مختلف دارید که سایت ما این مجموعه را بصورت یک فایل تهیه و بفروش می رساند . شما با خرید این مجموعه نیاز به خرید هیچ برنامه دیگری ندارید وفایل راهنما نصب ، راه اندازی و ارسال پیامک بصورت متنی و تصویری در مجموعه موجود می باشد.در هر ساعت 2500 تا 5000 پیغام با یک سیستم می توانید ارسال کنید که در این فاصله به 1 تا 7 شماره نیاز پیدا می کنید.که نرم افزار شماره مجازی ساز در مجموعه قرارداده شده و شما دیگر نگرانی برای بلاک شدن شمارهای خود نداریدو تنها در کمتر از 1 دقیقه میتوانید هزاران شماره جدید را تولید کرده و از آن استفاده نمایید روش کار این نرم افزار بسیار ساده است کافیست شما شماره های را که خود دارید یا شماره هایی که به وسیله نرم افزار شماره ساز ساخته اید را به نرم افزار دهید متن خود را نوشته و دکمه ارسال را بزنید بعد از آن نرم افزار برای شماره های وایبری متن را فرستاده و از شمارهای غیر وایبری راحذف میکند.این نرم افزار سرعت بسیار بالایی در فرستادن متن تبلیغات دارد پس در روش تبلیغات در وایبر چندان وقت شما گرفته نخواهد شد لازم به ذکر است که از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با سایر فروشنده های این نرم افزار ندارد و بدون محدودیت نصب است اما به دلیل قیمت منصفانه ای که ما قرار دادیم بعضی از مشتریان فکر میکنند که نرم افزار تبلیغ در وایبر ما از کیفیت پایین تری نسب به نرم افزاری که بعضی سایت ها با قیمت 300 هزار تومان میفروشند دارد که جواب منفی است نرم افزار کاملا بدون مشکل 100% تست شده و با پشتیبانی کامل بعد از خرید به شما ارائه میشود.

خرید        سوال از فروشنده

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزارهای کاربردی و آموزش آنها، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار ارسال پیامک , دانلود نرم افزار ارسال پیامک انبوه , نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی , نرم افزار ارسال , نرم افزار ارسال پیامک , نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , دانلود پروژه های کامپیوتر, دانلود پروژه های نرم اقزار, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه کامپیوتر نرم افزار, تحقیق کامپیوتر, تحقیق نرم افزار, مقاله کامپیوتر, مقالات کامپیوتر, دانلود مقاله کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه نرم افزار, دانلود پروژه کامپیوتر, دانلود پروژه نرم افزار, پروژه نرم افزار کامپیوتر, پروژه کامپیوتر نرم افزار, پروژه سخت افزار, پروژه فن آوری اطلاعات, پروژه فناوری اطلاعات, دانلود پروژه فن آوری اطلاعات, دانلود پروژه فناوری اطلاعات, دانلود گزارش کارآموزی, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر, دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر برنامه نویسی, گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر نرم افزار, پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود تحقیق, دانلود تحقیق, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, مقاله,مقالات, مقاله علمی, مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, مقالات رایگان, دانلود پروژه, پروژه کارآفرینی, تحقیق کارآفرینی, تحقیق در مورد کارآفرینی, پروژه کارآفرینی رایگان, دانلود پروژه کارآموزی, پروژه کارآفرینی کامپیوتر, پروژه کارآموزی کامپیوتر, دانلود رایگان پروژه, دانلود رایگان , دانلود پروژه شبکه, دانلود تحقیق شبکه , دانلود مقاله شبکه , دانلود پایان نامه شبکه ,